Dagsplanering

Har precis släppt ut hästarna, och nu vankas powernap i någon timme så att jag orkar med dagen. Bör ju kanske tilläggas att jag ännu inte har sovit, utan har varit vaken tills nu, så det kan behövas.

Planeringen för dagen är iaf följande;
Släppa ut hästar. Check!
• Powernap i några timmar, klockan ställd på 12 så att jag inte sover bort allt dagsljus.
• Ut och fixa stallet, kaniner osv. Ser lite ut som en svinstia där ute just nu...
• Plugga lite, och hoppas att datorn sammarbetar så att jag kan lägga upp mina redan färdigskrivna arbeten.

Sen får vi se om jag har ork, lust och tid med något mer idag. Kanske ska försöka rota reda på den där nedrans kameran nångång och fota stallet lite, om jag får iordning det någorlunda under dagen.

Jag kan ju även avslöja att jag väntar ett tämligen intressant svar på ett mejl, sen om det blir ett positivt svar eller inte i slutändan får vi helt enkelt se. Det är i alla fall någonting jag har grubblat över ett bra tag, så i vilket fall så blir det skönt att få veta. Bara att fortsätta läsa bloggen så avslöjas det förmodligen så småningom ;)

Ska försöka att skriva klart några ofärdiga inlägg hit till bloggen om vad jag har haft för mig på sista tiden med, haha! Har varit lite mycket i mitt huvud och dåligt med ork och motivation, men nu ska vi försöka ta tag i det igen. Nu blir det powernap, solong!

Kommentarer
Postat av: Hanna och Rebecka

Ta chansen att vara med i veckans blogg hos oss!Det är enkelt och smidigt och du har chansen att ta del utan våra över 200 läsare varje dag! Klicka här för att komma till tävlingen! http://dailyhorses.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v-4.html#comment

2012-02-01 @ 21:06:02
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0