Kaninuppfödningen

Jag driver en kaninuppfödning som går under namnet Victoryfields, samma som bloggen. De raser jag inriktar mig på är lejonhuvad kanin samt teddysar, men funderar även på att köpa in en dvärgvädurshona någon gång snart.

Just nu har jag fyra kaniner hemma, info om dem kommer här nedanför.


... Simba
Lejonhuvad kanin • Brun zobel • Född 20XX
Min lillasysters kanin, och vår avelshane.

Soleil
Teddylöwen • Havanna • Född 20XX
Omplaceringskanin, avelshona.

Backsippans Persika
Lejonhuvad kanin • Blå zobel • Född 13 Juni 2011
Min avelshona
Mer info och bilder kommer... :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Kul och ha riktig kanin uppfödning IRL välldigt söta namn!

2012-01-12 @ 10:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0