Presentation

Mitt namn är Hannah Matsdotter Norin, och jag är en 19 år gammal tjej. Jag bor i byn Segeråker utanför staden Söderhamn i natursköna Hälsingland, tillsammans med min familj. Jag har precis börjat läsa allmän kurs på distans på grund av stora problem med stress, och känner på mig att detta kommer att passa mig perfekt.

Min familj består av min mamma, lillebror Adam, lillasyster Ida, min älskade pojkvän Oskar, 8 katter, 2 hundar, 4 kaniner och mina två underbara hästar. På fritiden så sjunger jag och fotograferar gärna, samt ägnar mig en del åt grafisk design, och håller då även på med ridning samt driver en småskalig kaninuppfödning av lejonhuvade kaniner och teddysar.

Mer info samt bilder kommer... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0